Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

30/06/2010 17:07 #2171 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Με το απλό χελακι φίλε το άσπρο συρτή οκ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/06/2010 17:26 #2172 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Με το απλό χελακι φίλε το άσπρο συρτή οκ!

Όπως πάντα σταθερή αξία τα ragloudakia..!!! Και πάλι μπράβο καπετάνιο...!!!!

Ψαρεύστε γιατί.......ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ..!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2010 01:04 #2173 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Κάπταιν καλησπέρα, τα γοφάρια τα μαζέψανε ΟΛΑ τα γρι-γρι από τον Κάλαμο τουλάχιστον πριν δύο Σαββατοκύριακα, 4,5 τόνους βγάλανε και για να μην τους καρφώσουν οι παράκτιοι επαγγελματίες τους έδιναν τελάρα να πουλήσουν και αυτοί ... #sick0021# #sick0021#
και έτσι έκαναν την πάπια... :cray: :cray: :cray: :cray:
Εμένα με πήραν τα κλάματα σχεδόν μπροστα στους λουόμενους τα σηκώνανε...
:give_rose: :give_rose:

Και γιατι δεν εκανες ενα τηλεφωνο στο κεντρικο λιμεναρχειο του Πειραια(ωστε να ειναι υποχρεωμενοι να ερθουν οι τοπικοι λιμενικοι)φιλε Γιωργο;

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2010 08:34 #2174 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καλα αστο γιωργο μην το ψαχνεις βρωμα ! :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/07/2010 10:28 #2175 από GOFARIS
Απαντήθηκε από GOFARIS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
[quote Και γιατι δεν εκανες ενα τηλεφωνο στο κεντρικο λιμεναρχειο του Πειραια(ωστε να ειναι υποχρεωμενοι να ερθουν οι τοπικοι λιμενικοι)φιλε Γιωργο;
[/quote]
Συνονόματε καλημέρα.
Ασφαλώς και πήρα για καταγγελία στου Ωρωπού, και η απάντηση ήταν ότι δεν έχουν σκάφος :shok: :shok: :shok:
Στην τρίτη φορά που τηλεφωνήσαμε στο λιμεναρχείο είπαν οτι θα στείλουν το αυτοκίνητο της Ακτοφυλακής.
Οσο το είδες εσύ, το είδαμε και εμείς με τον αδερφό μου. :unknw: :unknw: :unknw:
Για το λιμεναρχείο του Πειραιά με πιάνεις αδιάβαστο...
θα είναι αυτό που θα κάνω next time. :search: :search:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/07/2010 10:29 #2176 από GOFARIS
Απαντήθηκε από GOFARIS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τα ψάρια τα σηκώσανε πάντως όλα και αυτό δεν αλλάζει... :cray:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2010 09:42 #2177 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Στις 2 τελευταίες εξορμήσεις παρατηρώ ότι με το που πέφτει το αγκίστρι με το μπικατινι στη θάλασσα έχει φαγωθεί εξ ολοκληρου εντός δευτερολέπτων και σίγουρα πριν πάει το αγκίστρι στο βυθό...και όταν λέμε εξ ολοκλήρου, εννοούμε το αγκίστρι βγαίνει γυμνό, ακόμα και τα περαστά μπικατίνια είναι φαγωμένα. Αυτή η δουλειά από τις 6 το πρωί έως το μεσημέρι. Ωστόσο, το μαξιμουμ που βλέπω στο φελλό είναι ένα τρεμόπαιγμα, ούτε καν βυθισμα.
Όλες τις φορές έχουμε γοπάκια, κεφαλοπουλάκια αλλά δεν γινόταν έτσι.

Με τα πολλά διαπίστωσα ότι έχουν εμφανιστεί σύννεφα από μικρά λιτσάκια (τσιπλάκια τα λεμε εδω κάτω) των 20, 30, 50γρ τα οποία πέφτουν σαν πιράνχας πάνω στο μπικατίνι...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2010 12:02 #2178 από nastos
Απαντήθηκε από nastos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
το raglou  μας εκανε παλι την χαρη.....

Γιατι ερχεσαι να ψαρεψεις διπλα μου και να κανεις μπανιο ενω εχω 6 καλαμια ορθια και ΟΛΗ η παραλια ειναι ΑΔΕΙΑ???? ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΠΑΣ......
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2010 12:56 #2179 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δημητρη (pinco) η μονη λυση για να τα αποφυγεις ειναι να πας νυχτα οταν κοιμουνται! :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2010 13:28 #2180 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Με τα πολλά διαπίστωσα ότι έχουν εμφανιστεί σύννεφα από μικρά λιτσάκια (τσιπλάκια τα λεμε εδω κάτω) των 20, 30, 50γρ τα οποία πέφτουν σαν πιράνχας πάνω στο μπικατίνι...


Δημητρη δυστηχως αυτο ειναι ενα φαινομενο αυτης της περιοδου κ το γνωριζω πολυ καλα διοτι κ στο χωριο αυτη την περιοδο ακομα κ προς οκτωβρη η θαλασσα ειναι γεματη με αυτους τους διαβολους που χτυπανε σαν στουκας πανω στα δολωματα.
ειναι οι καρποι της νεας γενιας κ ειναι λυσαλεα πεινασμενα πεφτουν σαν καμικαζι.
Το αντιμετωπιζω καθε χρονο οταν σπιναρω με αθερινακι για ζαργανες.
Αν κανεςι το λαθος κ σταματησεις για λιγο την ανακτηση πεφτουν με λυσα πανω στο δολωμα κ αντε γεια .
Οπως ειπε κ ο νικος μονο το βραδυ εξαφανιζοντε δυστηχως.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.360 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection