Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

15/06/2010 13:47 #2151 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Πω πω... Τι είσαι σύ...;

Συγχαρητήρια!!!!!

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/06/2010 14:31 #2152 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

EFXARISTW NASO

SKEPSOUN AN EISASTAN EDW KAPIOI APO TOUS EMPIROUS TOU IDOUS TI PSARAKLES THA VGAZAME. AFOU EGW O NEOFOTISTOS TOU SPINNING MESA SE ENA MINA EXW VGALEI TETIA KOMATIA TI THA KATAFERNATE ESEIS.

PANTOS EPIDI EXEI POLLA POTAMIA STIN KOREA KAI TO OTI EINAI EIRINIKOS OKEANOS EDO EXEI POLLA KAI MEGALA PSARIA. SIGOURA OMOS THELEI NA MPOREIS NA TA VREIS NA TA PROSEKLISEIS KAI TO PIO DISKOLO NA TA FEREIS EKSO.

KATHE MERA MATHENO KATI KAINOURGIO


Αυτο να ξερεις οτι δεν ειναι απολυτο, το οτι δλδ καποιος αλλος με μεγαλυτερη εμπειρια θα βγαζε πιο πολλα ψαρια, χωρις να εννοω οτι η εμπειρια σε ενα θεμα δεν παιζει ρολο.
Αυτο που παιζει μεγαλο ρολο κατ εμε φυσικα ειναι το ΧΕΡΙ.
Ισως ναναι κ η τυχη του πρωταρη ( κατι στο οποιο δεν ειμαι οπαδος , δεν πιστευω σε αυτη την αντιληψη .)
Πιστευω οτι κατανοεις τι θελω να πω.
Για αυτο εχει κ μεγαλα λαυρακια διοτι εχει ποταμια που χυνοντε στην θαλασσα κ οπως ξερουμε τα λαυρακια αρεσκοντε να πηγαινουν οπου χυνοντε νερα διοτι ξερουν οτι το ποταμι θα κατεβασει τροφη.
Εισαι ναυτικος ? η απλα εκει δουλευεις ? συγνωμη αν γινομε αδιακριτος απο περιεργεια απλα.
φιλια λοιπον στην κορεα,
φανταζομε το τι καζουρα θα εχεις φαει απο τους ντοπιους μετα την μεταξυ μας αναμετρηση.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2010 09:52 #2153 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

EFXARISTW NASO

SKEPSOUN AN EISASTAN EDW KAPIOI APO TOUS EMPIROUS TOU IDOUS TI PSARAKLES THA VGAZAME. AFOU EGW O NEOFOTISTOS TOU SPINNING MESA SE ENA MINA EXW VGALEI TETIA KOMATIA TI THA KATAFERNATE ESEIS.

PANTOS EPIDI EXEI POLLA POTAMIA STIN KOREA KAI TO OTI EINAI EIRINIKOS OKEANOS EDO EXEI POLLA KAI MEGALA PSARIA. SIGOURA OMOS THELEI NA MPOREIS NA TA VREIS NA TA PROSEKLISEIS KAI TO PIO DISKOLO NA TA FEREIS EKSO.

KATHE MERA MATHENO KATI KAINOURGIO


Όνειρο μου φίλε Λάζαρε είναι να ψαρέψω σε χώρες μακρινές και εξωτικές, σε βράχους με θέα τον Ατλαντικό, Ειρηνικό και Ινδικό, όπου η αδρεναλίνη του αγνώστου θα με απογειώνει...
Ανεξάρτητα αν βγάζεις ψάρια ή οχι, γράφε μας συχνά για τα μέρη που πας στη Κορέα, για τους τρόπους ψαρέματος εκεί, για τις καιρικές συνθήκες, για τα ψάρια που κυκλοφορούν κτλ...ότι έχει σχέση με το ψάρεμα, γράφε το μας για να ταξιδεύουμε και εμείς....

:bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2010 16:26 #2154 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ΡANTOS EPIDI EXEI POLLA POTAMIA STIN KOREA KAI SIGOURA OMOS THELEI NA MPOREIS NA TA VREIS NA TA PROSEKLISEIS KAI TO PIO DISKOLO NA TA FEREIS EKSO.

Φιλε μπραβο για τα ψαρια που πιανεις εισαι αξιος!
Αλλα να ξερεις το πιο δυσκολο ειναι να τα φερεις στα αγκιστρια σου και οχι να τα φερεις εξω!Παντα να εισαι χαλαρος και ψυχραιμος και δεν προκειτε να χασεις ψαρι!

Να σαι καλα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2010 13:37 #2155 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Λούτσους ψάρευα.......ο κύριος πιάστηκε........
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2010 13:41 #2156 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ο οποίος ζύγιζε 3950
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2010 13:42 #2157 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αξιος  φιλε Σταθη με την πανεμορφη ψαρια σου ,
μπραβο παντα τετοια.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2010 23:52 #2158 από Μάνος (md)
Απαντήθηκε από Μάνος (md) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τι θα γίνει βρε Στάθη, γι αυτό είμαστε άψαροι εμείς εδώ. Αφού σου είπα να κάνεις λίγο τα στραβά μάτια να περάσει κανένα ψάρι το κανάλι, αλλά εσύ τίποτα. Μπράβο! Πάντα τέτοια. :ok:

Να αλλάζετε πάνες και πολιτικούς για τον ίδιο λόγο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/06/2010 13:35 #2159 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μάνο, θα σε στενοχωρήσω........... :blush: Δυστυχώς έχω λουτσομαγνήτη  :lol2: :lol2: :lol2:

Αλλά ευτυχώς για σένα...... γέμισε ο καταψύκτης και θα πηγαίνω όλο και πιο λίγο στη θάλασσα.....

Να η ευκαιρία...........  :lol2: :lol2:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/06/2010 15:53 #2160 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σημερα το πρωι ψαρεψα με ζογκα για πρωτη φορα με δολωμα καραβιδακι πρασινο!Εμεινα εκπληκτος απο αυτη την τεχνηκη καθε ριξια και ψαρι!!!Εριξα 4 φορες και εβγαλα 4 μεγαλες (πρωτη φορα τοσο μεγαλες) περκες (ολες επεστρεψαν στην γαλανη) αλλα το μερος ηταν βραχωδεις και σκαλωσε η ζογκα ετσι πηγα λιγο για spinning τα αποτελεσματα ηταν μηδαμινα......
Περασα καλα ομως!! :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.525 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection