Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καλησπέρα και από μένα. ενας σκάρος για να πάει πακέτο με του δημήτρη σε ψάρεμα απόγευμα πριν καμιά εβδομάδα. και κάτι γερμανούς παρέα είχε αλλά ήταν μικρότεροι και γυρίσανε πίσω.
να στε καλά όλοι!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Διάβασα κάπου, αφού την είχα φάει πρώτα, ότι τους γερμανούς τους λένε αγριόσαλπες.
Όποιος ξέρει κάτι σχετικό και σωστότερο ας με διορθώσει.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ο γερμανος αν ειναι μεγαλουτσικος με δεντρολιβανο στο φουρνο ειναι πεντανοστιμος!!Αλλα οχι οτι ποναει το τσιμπιμα του...Της δρακαινας ποναει. της σκορπινας πολυ λιγοτερο του γερμανου ειναι σαν να σε καρφωσουν τα αγκαθια οποιουδηποτε ψαριου.
καλησπέρα και από μένα. ενας σκάρος για να πάει πακέτο με του δημήτρη σε ψάρεμα απόγευμα πριν καμιά εβδομάδα. και κάτι γερμανούς παρέα είχε αλλά ήταν μικρότεροι και γυρίσανε πίσω.
να στε καλά όλοι!
Αχ φιλαράκο Γιώργο, αυτοί οι γερμανοί!!!
Δεν τους ήξερα, και το καλοκαίρι του 2004 σε ψαροτούφεκο έξω από το Βάι (αν. ακτές Κρήτης για τους μή σχετικούς) με κάρφωσε στο ξεψάρισμα στο χέρι και τα .....χρειάστηκα.
Γρήγορα πίσω στο σκάφος, για αντιμετώπιση πιθανού αλλεργικού σοκ.
Ποιος έφαγε τον ...γερμανό μου δεν έμαθα ποτέ, ούτε και αν ήταν νόστιμος (ήταν περί τα 400 γραμ.)
Με έχουν χτυπήσει σκορπίνες (χειρότερες οι μαύρες) από δίχτυα από ηλικία 8-9 χρονών.
Αλλά ο πόνος από τον γερμανό ήταν χειρότερος.
Κουφάλες γερμανοί, όπου σας ακουμπάνε, πονάμε.
Υ/Γ
Φίλος μου Κρητικός (αυτός που με πρωτοείδε μετά το χτύπημα) μου είπε ότι τους ονάμασαν γερμανούς όχι μόνο λόγω του πρασινωπού χρώματος που παραπέμπει στις στολές της Βέρμαχτ, αλλά και στο ότι εμφανίστηκαν στην περιοχή της Κρήτης περί τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο (είναι ψάρι της Ερυθράς που πέρασε στην Μεσόγειο από το Σουέζ)
Διάβασα κάπου, αφού την είχα φάει πρώτα, ότι τους γερμανούς τους λένε αγριόσαλπες.
Όποιος ξέρει κάτι σχετικό και σωστότερο ας με διορθώσει.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD