Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

18/03/2010 09:58 #1991 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μπραβο φιλε γιωργο για το υπεροχο τροπαιο ψαρι
κ καλωσορισες στην παρεα μας απο την ομορφη κυπρο.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/03/2010 10:45 #1992 από Μάνος (md)
Απαντήθηκε από Μάνος (md) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αξιος :good:

Να αλλάζετε πάνες και πολιτικούς για τον ίδιο λόγο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/03/2010 19:19 #1993 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθες βράδυ spinning με τον Τάσο και τον Βασίλη, τα ψάρια χτύπησαν σε rapala max rap 13, rapala x-rap γλυκού νερού και maria chase. Ακόμη χάθηκαν άλλα δύο ψάρια και επέστρεψαν πίσω λόγο μεγέθους  άλλα 3 ψάρια.


* Ο μηχανισμός στη φωτογραφία είναι ο shimano aspire 4000RA  :crazy:  :tease:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/03/2010 05:57 #1994 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:yahoo:

Λίτσα ρεκόρ 24κιλών που έπιασα το καλοκαίρι στην Κύπρο με καθετή

Να ξερεις οτι μια ομαδα προσπαθουμε να σπασουμε αυτο το ρεκορ απο την ακτη  :heart: :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/03/2010 12:00 #1995 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Λιθρινακια και σαργούς σήμερα στην κάθετη άλλα πόλους σολιουγγους τους ξαναπέταξα μέσα δεν τρώω τυγανολαδο !!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/03/2010 20:35 #1996 από ApostolosB
Απαντήθηκε από ApostolosB στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπέρα σας.Αυτή είναι η σημερινή ψαριά μου με 4 καλαμια σε 6 ώρες.Κλασσικό μονάγγιστρο με συρόμενο μολύβι και εξαράκι κυκλικό αγγίστρι.Σήμερα οι μουρμούρες τρελλάθηκαν,το ένα καλάμι δεν προλάβαινα να το μαζέψω και ασχολούμουν μόνο με τα τρία και αυτά με το ζόρι και το απιστευτο,σχεδόν όλες βγήκαν κυριολεκτικά στα 5 μέτρα απο το κύμα.Ακτή αμμώδης με κοφτά νερά σε σημείο να έχει στα 5 μέτρα απόσταση 2.5 μέτρα βάθος.Φανταστείτε να κάνω προσπάθεια να μην πετάξω την πετονιά βαθιά.Πιστέψτε με δεν υπερβάλλω καθόλου.Καλό σας βράδυ.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2010 14:06 #1997 από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨
Απαντήθηκε από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φίλε συνχάρητηρια!!
όντως  εκπλήκτική ψαρία!!
Τι δόλωμα χρησιμοποιείς?και σε ποια περιόχη της Ελλάδος?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2010 09:20 #1998 από ApostolosB
Απαντήθηκε από ApostolosB στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα φίλε Θωμά  .Οι μουρμουρες ψαρευτηκαν στο νησί της Κώ και συγκεκριμένα στην περιοχή της Κεφάλου με δόλωμα ακροβάτη.Το Σάββατο πήγα πάλι στο ίδιο μέρος και έβγαλα μόνο 10 κομμάτια,δεν είναι όλες οι μέρες ίδιες.Στις 5 προηγούμενες εξορμήσεις μου κουνούσα το μαντήλι στα πλοία που περνούσαν,επομένως το χρειαζόμουν αυτό για να ανέβει το ηθικό μου.Ελπίζω τώρα που στρώνει ο καιρός όλοι μας να έχουμε συχνά τέτοια αποτελέσματα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2010 13:37 #1999 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
σήμερα με πράσινο καραβιδακι δυο λιθρινακια και δυο σαργούς άλλα πολλά μικρά τα πετούσα πάλι μέσα δεν τα θέλω περίπου μια ώρα και μισή μετά ένας δυνατός αέρας δεν κρατούσε η Άγκυρα αλλα ηταν παρα πολυ καλα για το μεσημερι τι να κανω τα ποιο πολλα θα τα πουλησω ? η να τα βαλω στον ψυκτη ? :good:



Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2010 11:06 #2000 από babinosv
Απαντήθηκε από babinosv στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθες, μεγάλη Τετάρτη, από τις 3 το μεσημέρι μέχρι τις 9:30 το βράδυ ήμουν Κάριανη (για όσους γνωρίζουν στο μικρό πέτρινο λιμανάκι). Κάστινγκ, με δυο καλάμια στο τρίποδο, παρέα τη γυναίκα μου και κάμποσους άλλους ψαράδες. Δόλωμα ακροβάτη, θραψαλάκι ροδέλες και γαύρο (πολυάγγιστρο). Από ψάρια ... μόνο κάτι μοκροσκοπικοί γοβιοί, που ξανακολυμπούσαν προς την ελευθερία μετά από ελάχιστα δευτερόλεπτα στη λιακάδα.

Ώσπου ξαφνικά ... καθώς μάζευα το ένα καλάμι, νιώθω πάνω του ένα βάρος σαν ... σακούλα. Ήταν μια σουπιά, γαντζωμένη χαλαρά στο αγγίστρι (χτύπησε στον ακροβάτη, αν είναι δυνατόν) η οποία και ξεσκαλώθηκε λίγο πριν φτάσει στο μόλο.

Αλλαγή τακτικής, οι καλαμαριέρες μπήκαν σε δράση (ευτυχώς είχα μαζί μου 4 από δαύτες), η απόχη πήρε θέση μάχης και μετά από πολλά χτυπήματα, σκαλώματα, γέλιο και παιχνίδι, 3 ωραιότατες σουπιές βρίσκονταν στο ψυγειάκι μας.

Μεγάλο κέρδος της εξόρμησης: η γυναίκα μου έγινε δεξιοτέχνης της καλαμαριέρας και αναμένεται να γίνει συστηματικό παρεάκι μου στα ψαρέματα (ή τουλάχιστον δε θα μου γκρινιάζει όταν εξορμώ εγώ).

Όσο για τις σουπιές ... με σπανάκι, κλασικά!!!

Παράδοξο: λίγο πριν φύγουμε χτύπησε στην καλαμαριέρα της γυναίκας μου και ένα λαβράκι κάτω από κιλό, χωρίς φυσικά να πιαστεί. Έπρεπε να δείτε το δέος στα μάτια της συμβίας μου! Λες και είχε δει καρχαρία!!!

Αν δε βρέξεις τον πωπό σου ψάρια δεν πιάνεις!!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.576 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection