Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

02/01/2010 10:23 #1941 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μερικά ψαράκια, τα τελευταία του 2009, έτσι για το καλό.
Ολα με απίκο και μπικατίνι, 7-10 το πρωί, μετά έκοψε η κίνηση.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2010 20:28 #1942 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αυτο το χταποδι ειναι περιπου 1 κιλο και κατι!Και η πλακα ειναι οτι σημερα ψαρευα με σπιν και εκει που κοιταζα το κυμα να σκαει με δυναμη οταν τραβηχτικε πισω (το κυμα) βλεπω ενα χταποδι να βοσκει εξω απο το νερο  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: !!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/01/2010 18:33 #1943 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τη τηγανιά μας τη βγάλαμε πάλι και μας μπήκε αξιοπρεπώς το 2010...
Μας έκοψαν απο 2 παράμαλλα, μαλλον γόπες όπως και αυτη της φωτό.

Απίκο με απόλυτη μπονάτσα, παράμαλλο 24 και γαρίδα.

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2010 06:06 #1944 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Και εκει που νομιζα οτι βγηκε το πρωτο λαβρακι της χρονιας,βγηκε μια μικρη κοπελα.
Καλη μας χρονια
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2010 19:52 #1945 από χελι21
Απαντήθηκε από χελι21 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
για σας φιλοι μου.χρονια πολλα στους εορταζοντες!!!με τους τελευταιους δυνατους αερηδες και με την αργια των φωτων αποφασησαμε εγω και ο φιλος δημητρης να παμε σε μια ρηχοπατια με αγριο βυθο να κανουμε ενα καρτερι για σαργους με εγγλεζικο.φτανωντας στον τοπο,στησαμε τα εργαλεια φτιαξαμε την δικη μας μαλαγρα(ψωμι,σαρδελα,σκορδο)και πριν ξεκινησουμε στειλαμε καμια 10αρια μπαλες μεςα.χτυπησαμε το καφεδακι μας και περιμεναμε ωστε να δουλεψει ο μπασμος.ο καιρος ωστοσο ο καιρος αρχισε και φρεσκαρε ακομα πιο πολυ και ολα εδειχναν πως θα γινοταν ενα καλο ψαρεμα(αμ δε).ξεκινησαμε να ψαρευουμε και περιμεναμε τις πρωτες τσιμπιες οι οποιες δεν ερχονταν με ολο και περισσοτερο μπασμο να πεφτει μεσα.σε διαστημα μιας ωρας επεσαν 3 μελανουρια(γυρω στις 11)τα οποια στο καθαρισμα το στομαχι τους ηταν γεματο ψωμι,και μεχρι το πρωι που τα μαζεψαμε να φυγουμε σαργος δεν φανηκε.οτι και αν δοκιμασαμε απο στησιμο αρματωσιας,απο δολωματα,πιο ρηχα πιο βαθια,ΤΙΠΟΤΑ!!! :search:τι και αν η θαλασσα ηταν αφρισμενη,τι και αν ο δυνατος ανεμος,εκανε τα κυματα να σπανε πανω στα βραχια,ΤΙΠΟΤΑ !!!:search:τελικα για μια ακομα φορα το καταλαβα και το εμπεδωσα ακομα καλυτερα πως (εκτος τα τυχερα ψαρεματα)τα ψαρια δεν πα να λεμε εμεις, αν δεν θελουν να φανε δεν τρωνε με ΤΙΠΟΤΑ!!!να ειστε ολοι καλα  :good: :give_rose: :bye:

Στην θαλασσα αφηνεις μονο τα προβληματα σου!!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2010 10:17 #1946 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθες βράδυ spinning, λαβράκι 1400 γρ. σε ψαράκι megabass vision
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2010 11:58 #1947 από babinosv
Απαντήθηκε από babinosv στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εγώ πάλι ανήμερα του Αι Γιάννη πήγα στο λιμανάκι του Μεταξά στα Κερδύλλια. Έξω από το λιμάνι είχε κύμα δυο μέτρα. Μέσα θολούρα και ρεύμα δυνατούτσικο. Ψάρια ... καθόλου! Γι' αυτό και δεν έχω φωτογραφία να σας δείξω. Η πρώτη (και προφανώς όχι η τελευταία) αψαριά της χρονιάς.

Αν δε βρέξεις τον πωπό σου ψάρια δεν πιάνεις!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2010 18:22 #1948 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Πηγα το σουρουπο για λιγο σπιν και παλι και εκει που ειμουν ετοιμος να φυγω ειπα να ριξω την τελευταια μου βολη,ευτυχως δηλαδη! :victory:
Υστερα απο 1 βραχωμα γιατι ειναι και ρηχα τα νερα ηρθε εξω σχεδον αμαχητο,προσεξτε την ραχη του πως γδαρθηκε,ελπιζω να το βρω του χρονου με διπλασιο βαρος! :give_rose:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/01/2010 10:56 #1949 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φαίνεται ότι θα είναι μελανουροχρονιά φέτος και συνδυασμό με πολλούς νοτιάδες, κάτι θα γίνει.
Σε αυτη τη ψαριά τα μελανούρια τσιμπούσαν σαν αφηνιασμένα, 9 στα 10 αγκιστρώματα είχαν φτάσει στο πισινό και φύγαμε στις 1 το μεσημέρι επειδή τέλειωσε το μπικατίνι και δεν είχαμε άλλο δόλωμα...
Βγάλαμε άλλα 10 μελανούρια που δεν φαίνονται στη φωτό, σύνολο ψαριάς 4 κιλά.

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/01/2010 11:09 #1950 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

και συνδυασμό με πολλούς νοτιάδες, κάτι θα γίνει.


Απαπαπα!!!Μακρια απο τους νοτιαδες,μακρια!!!Χαχαχαχαχαχα!!!!Για τα δικα μου ψαρεματα αναφερομαι φιλε Δημητρη!Για σενα οτι πρεπει ειναι οι νοτιαδες!!!Εξαιρετη ψαρια μπραβο!


Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.439 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection