Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

01/10/2009 12:34 #1821 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γιασου φιλε. εγω της επιασα σε μακρινη αποσταση απο την ακτη, αλλα δεν ξερω αν ειναι κανονας για την εποχη. το μελανουρη σε φλοατ, ναι. καλη τυχη σου ευχωμε!

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/10/2009 17:46 #1822 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

το όνειρο μπορεί να γίνει 2 φορές αλλά τρεις πάει πολύ ......
δεν είχα<σκοπό να πάω σήμερα χωρίς ξυπνητήρι σηκώθηκα στην ώρα και μιας και δεν είχα τίποτα καλύτερο να κάνω είπα να πεταχτώ στο πηγάδι μήηηηηηηπως και κυκλοφορεί καμία ακόμη...............................
Η μέρα άψογη νωρίς με τίμησε η κυρία της φωτογραφίας αργότερα ένας ψαροντουφεκάς επιδόθηκε σε βουτιές για έλεγχο των δολωμάτων μου,,,,,όταν του είπα ότι ψαρεύω ( λες και δεν το είχε καταλάβει :rtfm: :aggressive:) μου απάντησε τι θέλεις να κάνω.......... :crazy: :crazy:.....
Μετά από μερικές βολές  δίπλα του συμορφόθηκε και έφυγε μαζί με τη διάθεση μου :cray: πάλι καλά  ......1750 μαζί


Βγάλε κι άλλες φώτο το μέρος.........που θα πάει θα το βρω. :spiteful: :spiteful: :spiteful: :spiteful:

Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/10/2009 18:55 #1823 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

το όνειρο μπορεί να γίνει 2 φορές αλλά τρεις πάει πολύ ......
δεν είχα<σκοπό να πάω σήμερα χωρίς ξυπνητήρι σηκώθηκα στην ώρα και μιας και δεν είχα τίποτα καλύτερο να κάνω είπα να πεταχτώ στο πηγάδι μήηηηηηηπως και κυκλοφορεί καμία ακόμη...............................
Η μέρα άψογη νωρίς με τίμησε η κυρία της φωτογραφίας αργότερα ένας ψαροντουφεκάς επιδόθηκε σε βουτιές για έλεγχο των δολωμάτων μου,,,,,όταν του είπα ότι ψαρεύω ( λες και δεν το είχε καταλάβει :rtfm: :aggressive:) μου απάντησε τι θέλεις να κάνω.......... :crazy: :crazy:.....
Μετά από μερικές βολές  δίπλα του συμορφόθηκε και έφυγε μαζί με τη διάθεση μου :cray: πάλι καλά  ......1750 μαζί


Βγάλε κι άλλες φώτο το μέρος.........που θα πάει θα το βρω. :spiteful: :spiteful: :spiteful: :spiteful:

Γιατί πας και για ψάρεμα????????????????????????????????????? :crazy: :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/10/2009 19:01 #1824 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σταμάτη κοντά στις μικρές έχει και μεγάλες δοκίμασε δολώματα που τις διαλέγουν.............
Πορφύρα , πεταλίδα ,,,,,,,, στις κοιλιές τους είχαν καβούρια ...........
ένα καλάμι δίπλα με κάτι που στέκεται και περιμένει μπορεί να κάνει τη διαφορά :bye: :thank_you2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/10/2009 19:24 #1825 από Τάσος- Δράμα
Απαντήθηκε από Τάσος- Δράμα στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

το όνειρο μπορεί να γίνει 2 φορές αλλά τρεις πάει πολύ ......
δεν είχα<σκοπό να πάω σήμερα χωρίς ξυπνητήρι σηκώθηκα στην ώρα και μιας και δεν είχα τίποτα καλύτερο να κάνω είπα να πεταχτώ στο πηγάδι μήηηηηηηπως και κυκλοφορεί καμία ακόμη...............................
Η μέρα άψογη νωρίς με τίμησε η κυρία της φωτογραφίας αργότερα ένας ψαροντουφεκάς επιδόθηκε σε βουτιές για έλεγχο των δολωμάτων μου,,,,,όταν του είπα ότι ψαρεύω ( λες και δεν το είχε καταλάβει :rtfm: :aggressive:) μου απάντησε τι θέλεις να κάνω.......... :crazy: :crazy:.....
Μετά από μερικές βολές  δίπλα του συμορφόθηκε και έφυγε μαζί με τη διάθεση μου :cray: πάλι καλά  ......1750 μαζί


Βγάλε κι άλλες φώτο το μέρος.........που θα πάει θα το βρω. :spiteful: :spiteful: :spiteful: :spiteful:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

εγώ το ξέρω το μέρος ..... αλλά το παράτησα εξαιτίας των ψαροτοφεκάδων και ενός επαγγελματία που έριχνε τα δύχτια του πολύ κοντά.

:dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/10/2009 20:33 #1826 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μπολονέζ με Μπικαττίνι, με καραβιδάκι, με γαρίδα - ιδρώσαμε 5 ώρες( 0500-1000)!!
Το μικρότερο 17εκ.
Απελευθερώσεις πολλές. Κοψίματα 1, αποδράσεις 1.
Έτρωγαν συνέχεια, με ένταση 0600-0800
Καιρός άπνοια, ρεύματα καθόλου, μαλάγρωμα με σόλο μπικατίνι, αλλά άπαιχτο (πρόωρο  :good: )

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/10/2009 01:23 #1827 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μεσημεριανο εγγλεζικο απο τις 3 το μεσημερι μεχρι την δυση η κυρια πιαστικε στο σουρουπο στην τελευταια ριξια και με εκανε να κατσω αλλη μια ωρα χωρις αποτελεσμα παντος το ευχαριστηθηκα.
Δολομα μπικατινι και μαλαγρα το ιδιο 10αρακι αγκυστρι 20,5 μανα και 18 παραμαλο.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/10/2009 15:09 #1828 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Λές να ξαναγίνει????????????????
πρωί νύχτα ακόμη μαζί με τον κώστα στο πηγάδιιιιιιιιιιιιιι
η ημέρα δεν ξεκίνησε καλά μου έπεσε ο καφές στο δρόμο λίγο αργότερα έριξα ένα καλάμι με αποτέλεσμα να σπάσει ο οδηγός της κορυφής ............ και τα ψάρια άφαντα  λες το κακό μάτι?????
Κάποιος που ήθελε να μάθει το μέρος ?????????????????
Τέλος πάντων μετά από τρισάγιο και πέντε καλάμια στη θάλασσα 1130 μια οχτακοσάρα έσπασε τη μονοτονία  :cray: 
Μπάμπηηηηηηη μπανάνα............... :bye:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2009 12:57 #1829 από Σταμάτης Λουπάκης
Απαντήθηκε από Σταμάτης Λουπάκης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Την προηγούμενη Παρασκευή. Μικρούλα βέβαια~500 gr.

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που σέβεται περισσότερο τη θάλασσα
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2009 13:01 #1830 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Η τελευταια μου ψαρια με αμερικανο...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.332 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection