Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

25/09/2009 09:49 #1811 από kwstas kwstas
Απαντήθηκε από kwstas kwstas στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ψάρεμα με ζωντανή ζαργάνα κοντα στο Σούνιο την προηγούμενη τεταρτη.......
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/09/2009 11:26 #1812 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μπραβο κωστα μας εβγαλες ασπροπροσωπους κ παλι τα συγχαρητηρια μου για την ομορφη ψαρια σου.
Το αλλο σκ των εκλογων θα κατεβω κατω πρωτα ο θεος για το διημερο κ για να μαζεψω τα εργαλεια γιατι τα παρατησα ολα χυμα οταν εφυγα.
Οποτε οταν γυρισω θα κανονησουμε να παμε παρειτσα στα ομορφα κολπακια που εχεις βρει.
Τι λες κατεβαινεις κ εσυ το αλλο σκ ?
νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2009 14:16 #1813 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
στο διαστημα που κατεβηκα στο χωριο δοκιμασα την τυχη ριχνοντας ενα παραγαδακι χοντρο 9αρι με δολωμα ζωντανη καλογρια.
Ο καιρος 3-4 βοριαδακι κ το καλαρισμα εγινε μεταξυ 25 - 32 οργιες περιπου.
Το αποτελεσμα ηταν το κορωνατο φαγκρι που βλεπετε κ ζυγιστηκε κ ηταν 7,2 κιλα κ δυο στειρες κιλισιες αλλα προτιμησα να ποσταρω το παρακατω ψαρι γιατι θεωρω οτι ειναι τροπαιο.
νασος

TIGHT LINES
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2009 16:15 #1814 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
σήμερα το πρωί στο ίδιο μέρος τις ίδιες ώρες η ιστορία επαναλαμβάνεται :lol2: :dance3: :dance3:
(το μελανό της υπόθεσης ήταν μια μεγαλύτερη που από δικό μου λάθος έκοψε τη μάνα αφού αντί να φύγει μέσα ήρθε σε μένα και βράχωσε μπροστά μου,,,, από υπερεκτίμηση του εξοπλισμού κόπηκε η μάνα.... δε στεναχωρέθηκα που την έχασα αλλά για το παράμολο με το 2/0 που κουβαλάει ...το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι να έχει το αγγίστρι επιπόλαια και να το διώξει γρήγορα.........) για τα άλλα δε χρειάζονται σχόλια ........... προσέξτε κάρφομα το κυκλικό με πεταλίδες και το μάτι της κυρίας
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2009 16:21 #1815 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
στο σπίτι δε χορταίνω να τις βλέπω  1800      1450
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2009 17:13 #1816 από dimitris
Απαντήθηκε από dimitris στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τηλεφωνο απο τον εικονιζομενο φιλο.
  -Εισαι σπιτι?
  -Ναι.
  -Κατεβα κατω μια στιγμη.
Αρχιζω και ψιλιαζομαι.
  Τι να δω και τι να πω,σας τα παραθετω.
Πιαστηκαν με δολωμα ζωντανη ζαργανα στο "μπαστουνι"του Αντιρριου.
  7 και 7.5kg τα διδυμακια!!
Του αξιζουν συγχαρητηρια!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2009 15:17 #1817 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
το όνειρο μπορεί να γίνει 2 φορές αλλά τρεις πάει πολύ ......
δεν είχα<σκοπό να πάω σήμερα χωρίς ξυπνητήρι σηκώθηκα στην ώρα και μιας και δεν είχα τίποτα καλύτερο να κάνω είπα να πεταχτώ στο πηγάδι μήηηηηηηπως και κυκλοφορεί καμία ακόμη...............................
Η μέρα άψογη νωρίς με τίμησε η κυρία της φωτογραφίας αργότερα ένας ψαροντουφεκάς επιδόθηκε σε βουτιές για έλεγχο των δολωμάτων μου,,,,,όταν του είπα ότι ψαρεύω ( λες και δεν το είχε καταλάβει :rtfm: :aggressive:) μου απάντησε τι θέλεις να κάνω.......... :crazy: :crazy:.....
Μετά από μερικές βολές  δίπλα του συμορφόθηκε και έφυγε μαζί με τη διάθεση μου :cray: πάλι καλά  ......1750 μαζί
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/10/2009 00:02 #1818 από Σταμάτης Λουπάκης
Απαντήθηκε από Σταμάτης Λουπάκης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Η μέρα άψογη νωρίς με τίμησε η κυρία της φωτογραφίας......1750 μαζί


Τώρα, να πω ότι δε ζηλεύω Γιώργο; :bye:
Αν και ¨φορτωμένος¨με προβληματάκια αυτές τις μέρες, αύριο και μεθαύριο μάλλον θα την κάνω προς θάλασσα...
Τελευταία, με τιμάνε αλλά είναι μικρούλες. :unknw:

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που σέβεται περισσότερο τη θάλασσα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/10/2009 01:43 #1819 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
τεταρτη 30-9-2009. βραδυνο casting σε παραλια με καλμα καιρο. Κυριος στοχος οι μουρμουρες  ευτυχως ητανε πιστες στο ραντευου τους... απολυτα ικανοποιημενος. τρωγανε κυριως σε αμερικανο και οχι τοσο στον ακροβατι.(παραξενο για την περιοχη γιατι συνηθως συμβαινει το αντιθετο)...

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/10/2009 11:32 #1820 από chrysanthos1
Απαντήθηκε από chrysanthos1 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
φιλε επειδη θα παω για μουρμουρες Σαββατο βραδυ θα ηθελα να μου πεις σε τι αποσταση τρωνε συνηθως αυο το καιρο?  Το μελανουρι το πηρες με φλοτερακι?

rockfishing is my life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.510 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection