Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

11/09/2009 17:09 #1801 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Κανάνε το παιχνίδι τους  πρωί πρωί δεν ήθελα Τρία κομμάτια άλλα πιάστηκαν και τα δυο μαζί στης  συρτές  αφού είχα πιάσει το πρώτο και χτύπησαν άσχημα για αυτό και κρατηθήκαν το εχω πη πολλές φόρες όσα πρέπει να βγάζουμε και όχι όσα μπορούμε για να έχουμε και αύριο :good:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2009 20:50 #1802 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καπετανιε οταν βγαζεις παραπανο απ'οσα θελεις μη στεναχωριεσαι ,βαζε μια φωνη

και θα'ρχωμασται ολοι οι αψαροι με τη σειρα να τα περνουμε.

Νασαι παντα καλα και να μπορεις να βγενεις  για τη συρτουλα σου.

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2009 23:28 #1803 από Μάνος (manos64)
Απαντήθηκε από Μάνος (manos64) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
δυο ψαριες που εκανα τον προηγουμενο μηνα με μπολονεζ  τα ψαρεματα εγιναν νυχτα με δολοματα μπικατινι και σαλταρελο και η μαλαγρα ηταν σκορδοτυρο!!!!!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/09/2009 11:31 #1804 από chrysanthos1
Απαντήθηκε από chrysanthos1 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φιλε συγχαριτηρια για τα ψαρια εχω μια απορια τα μελανουρια τα πηρες με θαλασσα καλμα? η με θαλασσοταραχη?    και κατι αλλο ψαρευεις απο βραχια η απο λιμανι?

rockfishing is my life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2009 11:14 #1805 από Μάνος (manos64)
Απαντήθηκε από Μάνος (manos64) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Φιλε συγχαριτηρια για τα ψαρια εχω μια απορια τα μελανουρια τα πηρες με θαλασσα καλμα? η με θαλασσοταραχη?    και κατι αλλο ψαρευεις απο βραχια η απο λιμανι?
[/quot e]    τα ψαρια τα πηρα σε μικρο ψαρολιμανο με καλμα τα χθεσινα τα πηρα στο ιδιο μερος με 6αρι δυτικο το βαθος εκει ειναι 9 μετρα και κραταει καλα μελανουρια σχεδον ολο τον χρονο!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2009 13:23 #1806 από chrysanthos1
Απαντήθηκε από chrysanthos1 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ευχαριστω φιλε. Κατι αλλο τη αρματωσια χρησιμοποιησες?

rockfishing is my life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2009 15:26 #1807 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Φιλε συγχαριτηρια για τα ψαρια εχω μια απορια τα μελανουρια τα πηρες με θαλασσα καλμα? η με θαλασσοταραχη?    και κατι αλλο ψαρευεις απο βραχια η απο λιμανι?

ευχαριστω φιλε. Κατι αλλο τη αρματωσια χρησιμοποιησες?


Καλά θα ήταν να λύνουμε τις απορίες μας μέσω ΠΜ, ώστε να κρατάμε ελεύθερο το τόπικ αποκλειστικά και μόνο για φωτογραφίες αποτελεσμάτων.

Ευχαριστώ για την κατανόηση  :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/09/2009 10:02 #1808 από dimitris
Απαντήθηκε από dimitris στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Την Δευτερα μας εφαγε η βροχη και μας χαλασε τα σχεδια!
    Χθεσινοβραδινο ψαρεμα μεχρι και ξημερωμα,Light Casting απο 3.00 μεχρι και 8.30 το πρωι.
Με καλαμια spinning,και "ψιλα εργαλια".
    Δολωματα κατα κυριο λογο σκουλικια,αμερικανο και ακροβατη.Καιρος μπουνατσα,το ξημερωμα εβαλε βοριαδακι (φατσα) οπου παρθηκαν και τα ποιο αξιολογα ψαρια!
    ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΑ ΨΑΡΙΑ!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2009 07:48 #1809 από manos76
Απαντήθηκε από manos76 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καλημέρα σε όλους χθεσινοβραδινό ψάρεμα από τις 18.30 έως 00.30
δόλωμα μπικατινι τεχνική μπολονεζ εγώ εγγλέζικο ο φίλος μου ο λεύτερης με ψευδώνυμο εδώ ως leftis τα ψαριά χτυπήσαν από τις 20.30 έως 20.45 μεσα σε αυτό το διάστημα γινότανε καλο  παιχνίδι που δίστιχος κράτησε πολύ λήγω δόξα το θεό όμως περάσαμε πολύ καλά. :good: :good:
:give_rose:

Το να ξέρεις ότι δεν ξέρεις είναι το καλύτερο. Το να υποκρίνεσαι ότι ξέρεις, ενώ δεν ξέρεις, είναι αρρώστια.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/09/2009 11:43 #1810 από dimitris
Απαντήθηκε από dimitris στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
  Χθεσινοβραδυνο "κλεφτικο"σε βραχο με καλαμια spinning και λεπτα εργαλεια.
Καιρος ιδανικος 4αρης φατσα.
  Δολωματα φαραω και ακροβατη.
Καθησαμε και πρωινο με ζωντανο για καμια συναγριδουλα αλλα δεν εκατσε.
Δεν πειραζει την επομενη!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.575 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection