Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

12/03/2009 16:43 #1241 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σας παρακαλω να κρατησετε καθαρο το θεμα με φωτογραφιες κτλ τα λοιπα παρασκηνια ουδολος ενδιαφερουν τους πληστους μας,ευχαριστω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2009 17:52 #1242 από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman)
Απαντήθηκε από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
[off-topic]Ωραία λοιπόν, μπορούμε να στήσουμε και κ@#ο σε μερικούς εδώ μέσα για να κάνουν το κέφι τους. Για να κρατηθεί μία ενότητα καθαρή δεν πρέπει να μας κοροιδεύει κάποιος! Παρακαλώ λοιπόν κάποιον διαχειριστή να διαγραφεί το πόστ που έκανα με την παρατήρηση και απλά να μείνει ως έχει η μαλ#$@α. Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη φίλε Άγγελε. [/off-topic]

GO FISHING WHAT ELSE!!!!!!!!
www.pfc.org.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2009 18:48 #1243 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

[off-topic]Ωραία λοιπόν, μπορούμε να στήσουμε και κ@#ο σε μερικούς εδώ μέσα για να κάνουν το κέφι τους. Για να κρατηθεί μία ενότητα καθαρή δεν πρέπει να μας κοροιδεύει κάποιος! Παρακαλώ λοιπόν κάποιον διαχειριστή να διαγραφεί το πόστ που έκανα με την παρατήρηση και απλά να μείνει ως έχει η μαλ#$@α. Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη φίλε Άγγελε. [/off-topic]


Συγνωμη νικο λαθος μου που δεν διευκρινησα οτι η επισημανση σου ηταν ορθοτατη και επι του θεματος και πολυ καλος εγινε!,εκεινο που ηθελα να πω μετα το ποστ του γρηγορη ειναι να μην ακολουθησουν και αλλες εκτος θεματος απαντησεις για να απολαμβανουμε τις ψαριες μας χωρις τα "αλλα" και επι της ευκαιριας καλα θα ηταν αν καποιος δεν εχει καποια ψαρια να μας δειξει καλυτερα να μην δειχνει τιποτα γιατι η συγκεκριμενη ενοτητα ειναι η βιτρινα της σελιδας μας και ολοι θελουμε μια καλογυαλισμενη βιτρινα ετσι δεν ειναι?  :ok:
Πλησιαζει σ/β ας ακονισουμε τα αγγιστρια μας!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2009 21:25 #1244 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
σήμερα από 14:00 έως 19:00 με δόλωμα σαρδέλα και καλαμάρι

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2009 02:46 #1245 από Γιαννης68
Απαντήθηκε από Γιαννης68 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημερα psarema gr  :give_rose:

ξυμερωματα Πεμπτης ειχα αυτα τα ψαρακια πιασμενα  σε γιαλο με δολωμα φαραω και με πολυ υσχηρα υπογεια ρευματα :shok: Ακομη και αγκυρες σερνανε  :shok:
Τα χτυπηματα ηταν μεσα στο μεσαωρο κατα της 5.30 εως 6. θα υθελα να πω πως και ο φιλος Θοδωρης που ψαρευουμε παντα παρεουλα εκανε και αυτος 2 καλες τσιπουρες,αλλα απο λαθος χειρισμο της διεγραψε.
Θοδωρη την επωμενη φωρα δεν πειραζει φιλε μου  :give_rose:
Σημασια εχει πως αν και ρευματα ηταν ποταμια το μεζεδακι το βγαλαμε με το παραπανω!!!

Υ.Γ θα υθαλα να σας πω πως οι φωτο μου ειναι απο κινητο τηλεφωνο και δεν φαινωντε σχετικα καλα.
Να ειστε ολοι σας καλα και καβουριααααα πολλα  :bye: :bye:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2009 09:19 #1246 από BLEKOS
Απαντήθηκε από BLEKOS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καλημερα....

  Χτες μετα απο πολυ καιρο εκτος μαχης...απ το Νοεμβρη, και μετα απο ενα καρο παροτρυνσεις του πατερα μου δολωσα ενα 200αρι παραγαδι με 15αρι αγκιστρι ολο τσουτσουνι.Ξεκινησαμε να το ριχνουμε κατα τις 18:50 με ΒΑ ανεμο ως 4 μποφωρ,αρκετη μουνταδα και ψιλοβροχο.Το ριξαμε κοντα στο Λαζαρετο,ενα νησακι κοντα στην πολη της Κερκυρας, σε ποστο που το Νοεμβρη ειχε δωσει σε 150 αγκιστρια 5,5 κιλα ψαρια ,μεταξυ αυτων μια συναγριδα 2 κιλα και ενα φαγκρι 800γρ τα υπολοιπα ηταν σαργοι,μελανουρια, ενας σηκιος μια τσιπουρα.Ωστοσο το ειχαμε μαζεψει αργα 7:30 το πρωι και σχεδον ολα ηταν ζωντανα....τελος παντων.Στο θεμα μας!!!

  Το μαζεμα ξεκινησε κατα τις 6:45 με Βορια 4-5 μποφωρ και καθαρο ουρανο.Η ψαρια 1.100 γρ.(οτι ειναι στη φωτο) συν το οτι το παραγαδι ειχε πανω καμια 10αρια γωβιους(μικρους)!!!

  Να μαστε καλα...στην επομενη...μεσα στο Σ/Κ αν εχει καιρο σχεδιαζω παραγαδι και καθετη:)

Υ.Γ-παραθετω και τη φωτο της ψαριας του Νοεμβρη

ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΟΥΡΑΕΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙ ΣΤΟ ΑΛΑΤΙ ΤΟΥ...

www.myspace.com/blekos1
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2009 16:05 #1247 από Γιαννης68
Απαντήθηκε από Γιαννης68 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπερα  :bye:
Μετα απο της χθεσινοπρωινες τσιπουριτσες ξαναδωκιμασαμε το μερος με αποτελεσμα το λαυρακοπουλο σε συρτη ενω τα καστιν καλαμια αυτη την φωρα μειναν παραπωνεμενα  :scratch_one-s_head:

Τελικα οι Τσιπουρες ειναι σαν τα μπουζουξιδικα  :lol2: :lol2:
Αν δεν εχεις καλο προγραμα ενα μαγαζι ψαχνεις για αλλο  :crazy: :crazy:
Ετσι λοιπον και οι τσιπουρες δεν θελανε αυτη την φωρα το φαραω που περισεψε απο το ψαρεμα της Τεταρτης εως Πεμπτης [ βραδυνο ]και καναμε και λιγο συρτη  :yes:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/03/2009 16:48 #1248 από BLEKOS
Απαντήθηκε από BLEKOS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
  Μια του κλεφτη....δυο και φαρμακερη :yahoo:....τριτη κ ποιος ξερει?


2 150αρια παραγαδια με τσουτσουνι επεσαν χτες απογευμα κοντα στο Λαζαρετο(νησακι κοντα στην πολη της Κερκυρας)τα σηκωσαμε σημερα κατα τις 7 το πρωι,το ενα σε βαθος 10-15 μετρα εδωσε 2 κιλα,το αλλο σε βαθος 4-5 μετρα εδωσε 6 κιλα.


ενα απο τα ψαρια της φωτο το τσιμπησε καποια παλαμιδα πιθανον,ειχαμε και 4-5 αγκιστρια στριμμενα και κομμενα....τετοια ωρα που το σηκωσαμε...

ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΟΥΡΑΕΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙ ΣΤΟ ΑΛΑΤΙ ΤΟΥ...

www.myspace.com/blekos1
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/03/2009 19:08 #1249 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:bye:για χαρα στην παρεα.....τελικα ειρθαν οι :yahoo: φαγαδες  :yahoo:[τα μεγαλα καλαμαρια].....ειχα επαφη και την προηγουμενη φορα.......δοξα το θεο καλα πηγα.....τι θα γινει φετος με τους  :crazy:αεριδες :crazy: πολλυ αστατος καιρος :crazy:......αλλα με δουλεια και επιμονη με ανταμοιψε η  :fish: :fish:<<γαλανη>> :fish: :fish:.....το βραδυ στου tselika να γουσταρουμε κανα  :drinks: :drinks:τσιπουρακι...... :drinks: :drinks:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/03/2009 20:43 #1250 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Πάλι σπάθες με το κακό να μην καρφώνονται (έχασα τουλάχιστον 7) και να κόβουν κουταλάκια με μισό μέτρο σύρμα  :shok:.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.366 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection