Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

30/10/2008 16:21 #1001 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ρε παιδια ας βγω παλι εκτος τοπικ ,καποιοι απο εδω μεσα μας δουλευουν ψιλο γαζι  :yes3: :yes3: :yes3:με αποτελεσματα κουκουρουκου και απαντησεις στα Post χωρις να βαλουν το μυαλο να σκεφτει αρκει να γραψουν μια μ@λ@κι@! για να παρουν κανα αστερακι η να περασει η ωρα τους επειδη δεν εχουν τη να κανουν κανουν και κρυβονται πισω απο ενα pc ανωνυμοι.ξερω παλι οτι θα σβηστει το post (μονο αυτο θημουνται  οι διαχειριστες,δε τους περνει η μπαλα ολους)μου αλλα εκει θα γραφω οσο μπορω. :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 16:25 #1002 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δεν ειναι αυτο καθαυτο το προβλημα φιλε Ντινο,ας ποσταρει οτι θελει ο καθενας και ας κρινουν οι υπολοιποι..
Το θεμα ειναι ομως οτι δεν μπορει ο ιδιος φιλος να μιλαει εριστικα και να λεει σε αλλους χρηστες που ποσταρουν
την ταπεινη ψαρια τους ντροπη και αισχος και πως γεμιζετε τις ψησταριες σας με το γονο κτλ κτλ..
Μαθηματα ηθικης απο βαρωνους μυνχαουζεν δεν δεχομαι..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 16:40 #1003 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Επιτέλους έκανα και μια καλή ψαριά :yahoo:...πέφτω για ύπνο  :beach:


Νίκο καλησπέρα,

συγχαρητήρια για τα ψάρια. Βλέπω (αν δεν κάνω λάθος) γοφάρια,τσιπούρες , συκιούς, κτλ ! Πως τα κατάφερες αυτά όλα μαζί; Όλα με συρμάτινα παράμαλλα βγήκαν; Θες να μας εξηγήσεις λίγο τεχνική και δολώματα;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 16:47 #1004 από Αντωνης Χατζηθεοδωρου
Απαντήθηκε από Αντωνης Χατζηθεοδωρου στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:bye:

"Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός παρά του ευεργετηθέντος αχαρίστου"
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 16:50 #1005 από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman)
Απαντήθηκε από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:ok: Ωραία ψαριά, εκλεκτή!! μπράβο
Φιλικά Νίκος

GO FISHING WHAT ELSE!!!!!!!!
www.pfc.org.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 01:28 #1006 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τριήμερο στην Κάρπαθο για δουλειά και βέβαια τα καλάμια και ο σύντροφος ψαράς Βασίλης  μαζί!!
Παρά τις εξαιρετικές συνθήκες καιρού, φεγγαριού τα αποτελέσματα ήταν πενιχρά.
Στις παρακάτω φωτογραφίες είναι οι τόποι στους οποίους ψαρέψαμε, Αρκάσα με φουρτούνα και Άγιος Θεόδωρος με κάλμα καιρό.
Οι σαργοί που κρατάει ο φίλος μου ο Χρήστος, πιάστηκαν με απίκο  από παραλία :shok: :shok: στα 10 περίπου μέτρα από εκεί που σκάει το κύμα με δόλωμα κοτόπουλο.Αποφασίσαμε να ψαρέψουμε απίκο από την παραλία, όταν μας έπιασε η μαύρη απελπισία από την αψαριά με τα casting και δικαιωθήκαμε.
Αρματωσιά μονοκόμματη duel 31 με μήκος όσο και το 7μετρο καλάμι, μικρό μολυβάκι φακή και αγκίστρι morigen Νο 2 680ΒΝ.

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 09:40 #1007 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Τριήμερο στην Κάρπαθο για δουλειά και βέβαια τα καλάμια και ο σύντροφος ψαράς Βασίλης  μαζί!!
Παρά τις εξαιρετικές συνθήκες καιρού, φεγγαριού τα αποτελέσματα ήταν πενιχρά.
Στις παρακάτω φωτογραφίες είναι οι τόποι στους οποίους ψαρέψαμε, Αρκάσα με φουρτούνα και Άγιος Θεόδωρος με κάλμα καιρό.
Οι σαργοί που κρατάει ο φίλος μου ο Χρήστος, πιάστηκαν με απίκο  από παραλία :shok: :shok: στα 10 περίπου μέτρα από εκεί που σκάει το κύμα με δόλωμα κοτόπουλο.Αποφασίσαμε να ψαρέψουμε απίκο από την παραλία, όταν μας έπιασε η μαύρη απελπισία από την αψαριά με τα casting και δικαιωθήκαμε.
Αρματωσιά μονοκόμματη duel 31 με μήκος όσο και το 7μετρο καλάμι, μικρό μολυβάκι φακή και αγκίστρι morigen Νο 2 680ΒΝ.


Όταν λέτε "απίκο από παραλία" εννοείτε σε βραχάκια ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 09:45 #1008 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Τριήμερο στην Κάρπαθο για δουλειά και βέβαια τα καλάμια και ο σύντροφος ψαράς Βασίλης  μαζί!!
Παρά τις εξαιρετικές συνθήκες καιρού, φεγγαριού τα αποτελέσματα ήταν πενιχρά.
Στις παρακάτω φωτογραφίες είναι οι τόποι στους οποίους ψαρέψαμε, Αρκάσα με φουρτούνα και Άγιος Θεόδωρος με κάλμα καιρό.
Οι σαργοί που κρατάει ο φίλος μου ο Χρήστος, πιάστηκαν με απίκο  από παραλία :shok: :shok: στα 10 περίπου μέτρα από εκεί που σκάει το κύμα με δόλωμα κοτόπουλο.Αποφασίσαμε να ψαρέψουμε απίκο από την παραλία, όταν μας έπιασε η μαύρη απελπισία από την αψαριά με τα casting και δικαιωθήκαμε.
Αρματωσιά μονοκόμματη duel 31 με μήκος όσο και το 7μετρο καλάμι, μικρό μολυβάκι φακή και αγκίστρι morigen Νο 2 680ΒΝ.


Όταν λέτε "απίκο από παραλία" εννοείτε σε βραχάκια ;


Εννοώ από παραλία, κάθεσαι εκεί που δεν βρέχονται τα πόδια σου και πετάς το δόλωμα όσο πάει.Συνήθως στήνω το καλάμι και το παρακολουθώ από μικρή απόσταση.
Τα βράδια κάτω από συνθήκες οι σαργοί μπορεί να βόσκουν εκεί που σκάει το κύμα.

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 10:03 #1009 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
φοβερό  :shok: Φαντάσου τι θα μπορούσε να γίνει με ένα εγγλέζικο από παραλία με 8ράκι αγκίστρι και κοματάκια κοτόπουλου με 2 μπικατίνια να χορεύουν στην ακίδα.... :spiteful:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 10:57 #1010 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

φοβερό  :shok: Φαντάσου τι θα μπορούσε να γίνει με ένα εγγλέζικο από παραλία με 8ράκι αγκίστρι και κοματάκια κοτόπουλου με 2 μπικατίνια να χορεύουν στην ακίδα.... :spiteful:


Σε 30-40 πόντους νερό??Σαν δύσκολο το βλέπω το εγγλέζικο.Ασε τη βαβούρα που θα γίνεται με τα καρφώματα κλπ.Το μυστικό σε αυτή την τεχνική, για να είναι αποδοτική, είναι η όσο το δυνατόν ποιο διακριτική παρουσία του ψαρά και των εργαλείων του, Όπως έγραψα και παραπάνω το καλάμι το στήνω και το παρακολουθώ από τα 5-6 μέτρα,περπατώντας όσο το δυνατόν λιγότερο στην παραλία και στερούμενος ακόμα και το τσιγάρο για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.350 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection