Παρασκευή, 09 Οκτώβριος 2015
Σας προσκαλούμε να φάμε, να πιούμε και να γιορτάσουμε πεντανόστιμες λύσεις απέναντι στη σπατάλη τροφίμων!
Κυριακή, 11 Οκτώβρη, στο κέντρο της Αθήνας στην πλατεία Κοτζιά.
Γιατί δεν υπάρχει κάτι πιο άσχημο από τη σπατάλη τροφίμων!
- Δες το βίντεο που αποκαλύπτει τα μυστικά των άσχημων λαχανικών
- Πάρε μέρος στο φωγραφικό διαγωνισμό "Του στραβού το δίκιο"


